Första dan + annat blabla...

Idag var det den första dagen i skolan, en ny termin för läxor och prov, snygg killar, tidiga mornar och skitjobbiga lärare + allt det där ni veeet. Imorse väckte pappa mig och Hanna klockan tjugo över sex och vi gick upp och klädde på oss (min klädsel har ni ju där nere). Sen åt vi frukost och jag sminka och fixa mig, men aa tror ni fattar.
Efter jag var klar tog jag bussen till skolan och kom tjugo minuter för tidigt, haha vi började klockan åtta.
Runt tjugo över ett stack jag från skolan eftersom jag behövde åka till någon sjukgymnast för att kolla på min rygg och hälsena typ. Det gick helt okej, bara att hon gav mig en nyhet som jag inte ritkigt vet hur jag ska ta... Vill inte riktigt ta upp i bloggen vad det är än, men kan nog skriva det sen om ni vill veta? Kommentera isåfall! Nu är jag iallafall hemma och ätit en asgod bulle.
 
Juste, sen idag fick jag en försenad julklapp från Jossi. Vi bytte julklappar och jag ba äääääälskar hennes present! Jag gav henne en foundation borste, parfym och en ansiktsmask, och hon gav mig ett Hollister presenkort på tvåhundra kronor och en av mina absoluta favorit parfymer!
Tack Jossi, jag älskade presenterna!!♥
 


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Livia

ÄLSKLING VAD HAR HÄNT?

2013-01-08 @ 17:47:02
Postat av: Annniiieeee❤

Svara på Sms!
PoK😘😘

2013-01-08 @ 17:47:39
Postat av: Lizzzzzza

vad har hänt gummis. <3

2013-01-08 @ 18:24:37

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback