FREDAAAAG

 
DET ÄR FREDAG HÖRRNII ♥ Även fast den här veckan har gått ganska fort så är det huuur skönt som heeelst med helg, hahah, men jag har inga planer så vi får se vart helgen tar mig. Ikväll ska jag iallafall inte göra nånting, bara umgås med pappsen och Douglas - ni vet äta god mat, se på film och äta massor av fredagsmys. För övrigt så har jag haft en ganska bra dag i skolan, lunchen var verkligen den roligaste på längee. Elli, Moa & Tilde - ni vet vad jag menar hahah. Men nu ska jag krypa ner under sängen igen och läsa en bok som jag precis börjat på, den är hur bra som helst!!! Vi hörs senare, och då ska jag ladda upp bilderna på Douglas från min fotoläxa, jag kanske gör ett bildspel...? Nej, men vi får se. Massor av kramar ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Emelie

Hur gör man ett bildspel och var? Har alltid undrat!

2013-01-11 @ 17:31:02

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback