Godmorgon lördag

Godmorgon ♥ Jag vaknade för typ en timme sen (tidigtjagvetmenjagkanintesovalängre) och ligger fortfarande kvar i sängen med datorn eftersom att jag håller på med lite tidinställda inlägg för helgen o så. Som ni vet ska jag och Sofia på tränings-läger som är i 23 timmar, och därför kommer vi inte kunna blogga där. Ni som har följt min tidigare blogg (fiiliippass.blogg.se) vet nog att jag tränar trupp gymnastik fyra gånger i veckan, men att jag varit skadad sen mars förra året då jag bröt benet. Men nu får jag börja träna lite lugnt igen och kickar igång det med ett jättemysigt läger med mitt lag. Sofia tränar alltså också gymnastik och vi går i samma grupp, haha! Men ja, nu måste jag nästan gå upp och äta frukost, packa lite, klä på mig dräkt för första gången på några måndader hehe, och vid halv ett så bar det av till hallen. Hoppas ni får en bra dag och att det är okej med tidinställda inlägg, puss.
 
Det fick bli en liten outfit-bild: Kofta, ingenaning / Blus, Zara / Jeans, Crocker 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Isabel

Kostade er design? :)

2013-01-05 @ 12:23:17
Postat av: Isabel

Kostade er design? :)

2013-01-05 @ 12:23:28
Postat av: Anonym

Hej jag bara undra när du köpte tröjan?

Asså om det var nydligen eller typ för 100000 år sen haah
Bra blogg btw
Kram

2013-01-06 @ 20:24:47
Postat av: Anonym

/sophie

2013-01-06 @ 20:25:05

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback