Godnatt gosisar

För en timme sen kanske så åt jag middag, och det blev tacos fast med kyckling istället för köttfärs och det var verkligen huuur gott som helst!! Sen efter det så fortsatte jag med att städa mitt rum, och nu känns det ganska fint och städat för jag orkar inte städa mer hehh, och sen kommer våran städerska imorgon så hon får damma och göra det rent och sånt där. Men nu ska jag iallafall börja göra mig iordning för att gå och lägga mig - alltså borsta tänderna, smörja in mig med body butter osv osv. Sen måste jag även läsa fyra eller fem sidor fysik, börja läsa en bok och sen vill jag hinna med att läsa i min älskade skvallertidning, samtidigt vill jag inte somna senare än klockan tio så liksom jaa, nu säger jag väll godnatt och eftersom att det är just godnatt och inte godmorgon tänkte jag lägga upp lite bilder från när jag, Lova och Mathilde tog en prommenad typ klockan tolv på kvällen med Mathildes lilla hund Bosseee. ♥
 

 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Emelie

Vems sjuuukt snygga uggs??

2013-01-09 @ 13:38:45

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback