Goodmorning

Idag vaknade jag redan vid klockan nio, ååhh jag hatar mig själv när det gäller att ta ut på mina sovmornar för jag kan inte sova längre, gaahh. Ojdå, lite väl att ta i kanske, men fatta soft att kunna sova typ till 11? Aja, jag har precis ätit en supermysig frukost och ska precis hoppa in i duschen. Idag ska jag troligtvis in till stan med pappsen och köpa lite skol-stuffs, men ska också försöka hinna med att göra en video där jag visar hur jag redigerade bilderna i det här inlägget eftersom att det önskades av en läsare. Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle kanske äta på en tapas resturang eller så träffar jag kanske lite kompisar... Det får vi väll se. Men ha en bra lördag babes! ♥
 
♦ Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 ♦

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

När ska du visa hur du redigerar dina bilder?

2013-01-12 @ 18:06:34
Postat av: Melina

Ååhh, vad fina foton ni tar! Proffs-fotografer 😍😍♥

2013-01-12 @ 20:13:50
URL: http://melina.blo.gg

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback