Grenar och grejjer

 ◊ Canon + EF-S 55-250mm f/4-5.6 ◊
 
Heyy all the beautieees. ♥ Min dag har varit rätt så seg, men det har lunkat på. Håller på att virka en bäver på slöjden med min kompis Mikaela - haha fattar noll. Men det gick bra på slutet och jag kom långt faktiskt, hihi. Om ungefär timme ska jag sitta barnvakt åt mina grannar igen i en timme bara för sen kommer mormor och morfar hit och ska typ äta middag med oss eller något...? Så jag kommer nog vara lite off under några timmar (om jag inte hinner fixa några tidsinställda också). Hoppas ni har haft en jätte bra onsdag! Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback