Happy x 100

 
Vet inte varför det blev så dålig kvalitè på sista bilden, så förlåt för det!
 
Hola! ♥ Idag var mormor och morfar här på middag, och det hade kommit hem från Singapore där min morbror och hans familj bor, och de hade med sig min födelsedagspresent från dem till mig i efterskott eftersom att presenten inte gick att få igenom tullen tyvärr. Och jag fick en A&F parfym, såå glaad! Världens happiest girl here! Har verkligen ingen aning om hur happiest stavas, men bryr mig inte - är så glad ändå! Den heter tydligen Uncovered och den luktar verkligen grymt gott! Nu känns det som om jag har typ hundra parfymer och allt grejjs haha, men den här kommer nog bli min andra favorit efter Vicotoria's Secret. Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Ellison

Åååh vill ocksååå ha.

2013-01-14 @ 21:14:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback