härlig tisdag

Heeej! Hur är det med er en tisdag som denna? Med mig är det iallafall superbra, jag har varit glad hela dagen och jag mår bra! För det första så är det underbaaart väder och för det andra så fyller min broder 11 år idag, men jag tänkte visa lite bilder från imorse när vi firade honom och så lite senare! :) Idag slutade jag klockan ett och kom nästan precis hem. Nu ska jag hälla upp ett glas färskpressad apelsin juice och sen sätta mig och plugga, wiihoo liksom... Ikväll har jag träning men innan det ska vi på något sätt hinna med födelsedagsmiddag för Douglas, efterrätten får vi nog ta efter min träning hihi. Aja, puss Filippa.♥
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback