Here i am

Haha, hej hörrni.♥ Lite kort om dagen bara - idag efter skolan följde jag och Alice med Moa till Slussen för att hon skulle sälja något nagellack men whatever. Vi stod och väntade i kanske i fem-tio minuter, men vi hittade på lite saker under tiden hahah. Men Moa gav typ upp eller något för den där människan kom aldrig så kbry typ, så jag och Alice åkte hem till mig. Vi satte oss i mitt rum med bullar och juice och kollade på nya avsnittet av Pretty little liars - ASSÅÅÅÅ OHH MY GOOOOOOD. Det var sååå bra och såååå bah efterlängtat. Rekommenderar verkligen att ni ska kolla på det. Vi kollade på swefilmer.com då det var med text som nästan inte stämde, men jaja det funkar. Efter det skulle var det dags för att Alice gå, men ni veeet - kameran kom ivägen hehe, typical. 
Så det blev lite bilder, bara sådär en snabbis och det är verkligen fruktansvärt hemska bilder men tänkte lägga ut några ändå haha bara för att visa vem jag och mina (en av dem hah) kompisar egentligen är... I know u love me anyway.♥ Nej men mobba inte bara. Lägger upp dem senare, puss.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback