♥ I really want to have a nice playlist ♥

Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
 
Igår skaffade min familj ett Spotify-konto, och jag håller på att fylla på min playlist. Därför behöver jag massor av tips på bra låtar, både mysiga låtar och taagg låtar liksom! Så om ni delar med er av era låtar som ni gillar nere i kommentarsfältet, så delar jag med mig av mina favoriter i helgen eller nästa vecka i ett blogg-inlägg. Kan säga redan nu - lyssna på Zara Larssons nya albun, hon är helt sinnessjukt begåvad! Jag skulle bli sååå himla glad om ni bara tog en minut åt att skriva en bra låt, massor av pussar från Filippa! ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Matttieee

Feel so close
G4L
One grain of sand
Ställ dig upp
När solen går ner

Puss❤

2013-01-25 @ 10:16:23
Postat av: Anonym

•Bad day
•We r ho we r
•Troublemaker
•I cry
•Kiss you

2013-01-27 @ 10:08:29
Postat av: Elise

Luckiest girl (den som va intro till portkod om du har sett det)
Let her go

Hahah kommer inte på fler men aa :)

2013-01-27 @ 19:09:50
URL: http://elisefoton.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback