i'm sorry Monday, but nobody likes you

bilder från weheartit. lite överdrivet kanske men måndagar är inte så omtyckta hehh.
 
 Holaa! Idag var jag i skolan som vanligt och det var vår längsta dag, sååå jobbigt att starta veckan med tråkigaste dagen. Man borde sluta typ ett egentligen på måndagar och ha sovmorgon till typ elva haha.. in your dreams baby. Men det var faktiskt en helt okej måndag! Jag kom hem vid halv fyra och åt lite mellis och nu sitter jag i min säng och ska plugga lite SO. Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag, mums - äntligen en bra sak med denna dag. Aja, men jag ska försöka blogga lite mer ikväll, vet bara inte om vad...? Puss! ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback