it's a new week now

Heeej måndag & alla fina! ♥ Hur är det med er? Med mig är det helt okej, jag har klarat av den här måndagen - hahah dom är alltid så himla sega. Efter skolan så tog jag bussen hem direkt, åt lite mellis, fick lite jeans av mamma som var för små för henne, pluggade, smsade med Mathilde & Lova om fredag (taagg på den liksom wehåå) & sånt där som man oftast gör på måndagar. Just nu så skypar jag med några från min klass, och vi pluggar på vårat grupparbete som vi har på SO:n och NO:n och det går väll sådär, hahah kommer säkert faila totalt men jaja. Vet inte om jag kommer hinna blogga mer ikväll, måste plugga och se Top Model ni vet. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Ååh va fin Filippa ❤❤

2013-01-29 @ 15:51:33
URL: http://vilmarosenblad.blo.gg

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback