Sunday

Hej! Igår kväll så orkade jag verkligen inte blogga, men jag hade en supermysig kväll! Jag var inne och åt på en tapas resturang tillsammans med pappsen och Dogge och det var huuur gott som heelst, och sen när vi kom hem såg vi på filmen Hamilton, sjukt bra film! Imorse vaknade jag runt åtta, men sen somnade jag om och sov till nio och sen låg jag kvar i sängen till typ halv elva haha! Vid elva tiden drog jag på träning, och jag fick ont i mitt lår nästan direkt sen jag gjorde illa det på träningen i torsdags (jag fick krampanfall som fortfarande sitter kvar och kommer när jag springer tyyp, skit jobbigt -.-), men jag fick köra lite styrka och Sofia strechade mig, och oj så stel jag var heheh. Nu har jag ätit pyttipanna till lunch och ska spela in videon där jag visar hur jag redigerade lipstick bilderna! Så vi hörs snart igen, puuss.
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: frida

Åh vad söt klänning eller tröja du har under jackan! Var har du köpt den?

2013-01-13 @ 16:06:38
URL: http://Fridalivet.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback