thursday

Heeej! ♥ Nu är jag hemma från skolan och sitter just nu här och gör typ ingenting, funnyy liksom. Men det var fett soft i skolan idag, sköna lektioner, kort dag, tacoo till lunch och massor av hääärliga tjejer i min klass. Innan idrotten - alltså jag skrattade hela tiden och alla tjejer i min klass var sååå flummiga hahah, i love that girls. Men nu är jag som sagt hemma och har inga läxor så jaa, senare ska jag somsagt på träning, men jag hinner tyvärr inte göra några tidinställda så vi får hoppas att Sofia bloggar ikväll. Puss Filippa.♥
 
♦ Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 ♦

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback