Jaja

Jätteful bild men hade inget annat för tillfället. 
 
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga mer under dagen, men ja det blev inte så - men som tur är har ju Filippa bloggat en del så vi har ju inte varit helt lost hehe. Idag var jag ju i Täby Centrum med några kompisar och jag kom hem för femtio minuter sen ungefär. Spelar ingen roll haha, men nu på kvällen har jag spelat in en video som kommer upp imorgon, hihihi jag vet att ni längtar. ♥ Så ska ta och redigera den nu, så hörs vi imorrn eller sådär. Puss.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sandra :)

Hej! Var har ni fåt eran design ifrån? btw älskar er blogg, super fin och jättebra! Kram Sandra :)

2013-01-12 @ 23:08:28

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback