Kind of sick

Haha, har ingen aning om engelskan blev rätt på rubriken men ajjaaa. 
Min dag har varit rätt så bra. Började morgonen med tyska och avslutade med elevensval, inte så speciellt faktiskt. Dock tror jag att jag börjar bli sjuk. Kanske redan är sjuk... Kände att jag började må dåligt under matten, då även Moa mådde dåligt och gick hem, men jag bestämde mig för att klara av matten och sen åka hem. Efter mattelektionen så blev jag typ värsta hyyype så då försvann det hahah. Sen på elevensval började jag må riktigt dåligt igen och åkte hem så fort som möjligt när lektionen slutade. Nu har jag gjort te och ska gosa ner mig under täcket, kommer säkert somna eller någonting haha.
Var försiktiga så inte ni bli sjuka, för det är sååå mycket inluenser och sånt där som går nu... Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback