Morgonen

Guten morgen! ♥ För er som inte fattar betyder det godmorgon på tyska hah. 
Idag är det torsdag, ny dag nya tag! Måste verkligen plugga idag, omg. Värsta uppsatsgrejj som jag inte fattar och som ska vara renskriven och klar tills imorrn, och jag har inte ens kommit hälften - nu kör vi på bah.
Efter skolan idag ska jag till sjukgymnasten igen - hon ska kolla på min hälsena den här gången och hålla på lite med ryggen tror jag. Efter det måste jag kuta snabbt hem och plugga massa - värsta racet! Men ska fixa lite inlägg, så det blir nog bra. Puss Sofia. ♥
Fotograf: Fanny

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback