mornin' baby

Goodmorning sunshines! ♥  
 Nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart dricka en smoothie som mamma håller på att mixa just nu. Klockan elva har jag träning, men jag tror inte att jag ska köra idag heller eftersom att jag fortfarande får lite kramp i låret ibland. Så det blir väll styrka för mig igen dåh, men det passar fakitskt ganska bra för min kropp eftersom att den måste byggas upp igen med muskler och så sen min lilla pause på några månader. Aja, efter träningen ska jag vara med min fina homie Wilmaa, och vi ska dra hem till henne och myyssaa. Men jag tidinställer ett inlägg under dan, och sen bloggar väll säkert Sofia ocksåå! Puss Filippa ♥
 
Bjuder på lite gosiga morgonbilder som jag tog igår. ♥
Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: mmuua

hur gör du såatt röken syns? :O <3
kraaammmmeer♥

2013-01-20 @ 11:07:11
URL: http://mojja.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback