Mosen och blåvalen

Fotograf: Moa ♥
 
Hello eveybody.♥ Jag är just nu hemma hos Moa med Julia och vi sitter och pluggar, även fast det inte går så bra haha. Ska åka hem runt sju eftersom det tar lite tid för mig att komma hem, så kommer nog hem runt halv åtta. Tror inte det blir någon mer bloggning från mig idag eftersom jag har lite och fixa när jag kommer hem och så. Men aha, måndag är i allfall avklarad typ haha. Puss Sofia.♥
 
• Jag fick en ''önskan'' från en läsare om att jag skulle visa hur jag sminka mig, och jag tänkte fixa den videon på onsdag om jag hinner, men jag vet verkligen inte - har fööör mycket läxor och sånt där. Ska bli A-barn ni vet... Jag ska hinna redigera den och så också, så ni får se när den kommer ut.•
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback