Ny favvo

Redigerade bilderna lite grann, haha. 
 
Bonjour mon adorable! ♥ Min tisdag har varit bra faktiskt. Jag gick runt i typ sånna där adidas-mjukisbyxor som jag fick av Moa igår - det är sååå grymt sköna! Ska ha på mig mjukiskläder fler dagar i skolan, haha.
Jag gick i allfall hem efter skolan för att plugga tyska och engelska, drack lite te och sånt där. Ska ta och äta middag snart tror jag.
I allfall så måste jag bra säga att Zara Larssons album har kommit ut på Spotify! WIEE! Asså jag verkligen älskar hennes låtar och lyssnar bara på Sporify så har verkligen längtat såå länge efter att de ska komma ut. Dock vet jag inte om det är ett helt album, men jag tror fem låtar finns ute nu. Ladda ner och lyssna! ♥ 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback