Pallar inte

Haha vad mobbat att det är en bild på en engelska text också men aja.
 
AHHHHH, orkar inte. Seriöst, för mycket just nu. Eller det är mest små grejjer som jag gör till super stora - men de tar så mycket plats i min hjärna och hjärta... Har för mycket läxor och uppgifter, STORA killproblem som egentligen bara jag kan avgöra, vill för mycket men kan för lite - asså böööööööö. Dessutom missa jag min sjukgymnast tid med en timme vilket nog klart var fruktansvärt pinsamt - men ja, har pinsamare saker som hänt idag. Tror nog bara några av mina klasskompisar fattar...steeeeelt HAHAHAH.
Men ja, nu har jag bara suttit och pluggat SO som gått åt skogen och käkat. Ska kanske ta och redigera en video nu om vad jag hade för smink, men den kommer upp när den är klar. Puss Sofia.♥
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback