Plugg on friday

Tjee!♥ Fin hälsning där... Iallafall så har jag ätit middag och det blev fläskfile med någon svartvinbärssås och potatis, det var faktiskt jätte gott! Efter middagen, vilket är nu satte jag mig och pluggade engelska - wohoo. Vem sätter sig egentligen och pluggar på en fredag? Jo jag. Så därför bjöd jag på lite ljuvliga bilder på min engelska bok, bara för att ni ska bli avundsjuk på hur sliten och fin den är. Älskar flodhästen på den, såå gulliga med sin nos och stora feta äckliga betar. Älskar dig floodiis hihi.♥ Någon annan som också har den här boken i sjuan? Nu ska jag nog plugga vidare lite, så kanske ett inlägg kommer upp senare. Puss.

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback