Skyltar hitåt

Lördagmyys.♥ Jag, mamma och min syster Hanna har precis ätit typ världens mysigaste middag! Vi gjorde ''plock-i-pin'' typ haha. Med det menar jag att vi plockade fram massa goda saker som vi gilllar, allt från gurka till chips och dipp, till mozzarella och vitlöksbröd. Vi doppade grönsaker och allt möjligt i dippen, och åt parmaskinka... blir typ hungrig igen när jag tänker på det hahah. Åhhhh, det var så grymt gott. Vi satt och pratade om allt möjligt och skrattade - det var super mysigt. Och Hanna gjorde såå himla gulliga skyltar till dipparna för att vi inte skulle blanda ihop dem - haha älskar hur hon stavar sourcreme aww. ♥
Önskar er en jätte bra fortsatt lördag. Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback