you're beautiful like tulips

Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
 
Goodmorning sunshines.♥ Jag vaknade precis och ska snart fixa ihop en god frulle, sedan måste jag även plugga lite på ett NO/SO grupparbete som ska vara klart imorgon. Om två timmar, alltså klockan halv tolv ungefär ska jag, pappsen & min lillebror iväg på en förhandsvisning av en bio. Vi ska se Röjar Ralf (tror jag den hette...?) och det kanske inte är min typ av film men vi får väll se, den kanske är grym ändå haha! Jag kommer hem vid tre tiden och då ska jag plugga, blogga, städa mitt rum och packa ihop min väska till imorgon då vi flyttar till mammiii. Men vi hörs senare, puss Filippa.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback