Söndag med fint väder

Hej! ♥ Idag vaknade jag och Ella runt nio. Vi höll på med mobilerna och kollade på massa videobloggar - haha Ella du fattar vem jag menar... Sen började våran träning, eller mest Ellas då och hennes mamma skjutsade hem mig. Sen dess har jag bara packat upp, duschat och städat lite haha. Ska nog ta och plugga lite till och ladda över några bilder som jag tog innan jag åkte till Ellinson igår.
Ett tips för er som inte har något att göra idag är att faktiskt gå ut och fota eller ta en promenad. Det är så otroligt fint väder just nu, ska kanske ta en sväng med kameran...? Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback