Sorry manner, men idag är jag tillbaka

 
Heeej! ♥ Jag är så ledsen över att jag inte bloggade något igår, men jag hann verkligen inte och jag hade så himla kul med fina kompisar så jag glömde bort att blogga, så blir det ibland - men Sofia var ju så himla gullig och bloggade hela tre inlägg! Men idag ska jag blogga minst två inlägg till ikväll, kanske en videoblogg eller något? Jag ska även visa MASSOR av bilder och berätta om gårkvällen när jag sov över med mina kompisar Mathilde, Vilma och Olga (dom på bilden)! 
 
Idag vaknade jag upp hos Vilma med dom andra också såklart och vi åt en supermysig frukost som bestod av te och scones, mmm. Sen fixade vi oss iordning och drog ut på en foto-runda i det underbara vädret och det blev superfina bilder, och självklart kommer det upp på bloggen såsmåningom! Nu är jag hemma och ska lägga mig i sängen med mamma och se på någon mysig film! Vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback