Sorryy guuys

Hörrni, förlåt att jag inte har bloggat idag men för det första så gjorde jag ett tidsinställt som skulle komma upp imorse men det kom inte upp av någon konstig anledning och för det andra så har jag haft en sjuuktt bra tisdag så bloggen hamnade bakom allt det roliga hehe, sorryy. Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka för att sova, jag har sovmorgon imorgon tjohoo.

Men som sagt så har jag haft en jättebra dag - först var jag i skolan och hade tre lektioner innan jag slutade elva p.g.a utvecklingsamtal (imorgon har jag mitt wäää) och då träffade jag och Tilde Klara och vi chillade lite runt skolan för Tilde skulle ha utvecklingsamtal.. Sen efter det så tog vi bussen hem till Klara och när vi gick från busshållsplatsen hem till Klara så halkade hon i värsta backen och då gled hon på mig så jag trillade på henne och sen så hände det massa saker. Hahahhah, alltså det var så stööört kul, alla vi höll seriöst på att kissa på oss! Sen drack vi chai, snacka, mös med Tiger och träffade två kompisar till Klara för att dom skulle reda ut något. Så ja, och innan jag och Tilde tog tåget till träningen så ät vi thai mat och det var väldigt gott! Det var verkligen så himla mysigt idag med Tilde & Klara, älskar er! ♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Klaara

Haha ååh älskling fy fan va kul det var! Haha vi garvade seriöst sönder helt sjuuukt! HAHAH, vi ses i skooolan älski! Loveyou! <3

2013-01-16 @ 07:42:00
URL: http://klarasunneborn.blogg.se/

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback