Stan

Gammal bild men whatevahh.
 
Idag är det som jag tror ni alla vet och som även Sofia skrev sista dagen på detta jullov. Jag är verkligen på gång att gå in i depration hehh ska inte överdriva, men jag orkar verkligen inte med skola och tänk sååå underbart med typ en vecka till med lov, aja, jag får väll försöka göra det bästa av situationen. Men jag har iallafall haft en väldigt bra och mysig sista dag som jag spenderade på stan tillsammans med mina två kompisar Tilde och Moa. Vi gick först runt i gallerian ett tag, sen så gick vi och åt på donken och flummade runt där hahah och sen gick vi tillbaka gallerian och det var då jag började att shoppa. Vi träffade Sofia & Livia inne på hollister och till sist satte vi oss på Espresso House och Tilde tog en frapino som jag smakade på hihi, den var supergod! Jag är för övrigt så himla nöjd med det jag köpte, och allt var så himla värt pengarna, så jag tänkte spela in en video där jag visar allt jag shoppade. Det skulle Sofia också göra, så ni får två videobloggar ikväll, eller min kommer kanske upp imorgon om jag inte hinner redigera den idag, men jag ska försöka. Puuss. ♥
 
 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback