Standard

Godmorgon alla fina! ♥ Wow, det är ni är amaziiiing! Vi har jue en frågestund som Filippa lade upp igår kväll och vi har redan fått massa fina underbara frågor från er läsare. Vi är verkligen såå tacksamma.
 
I allfall så var jag med Fanny igår efter skolan - standard liksom. Vi satt vid datorn och gjorde äggröra som blev såå sämst och spelade in små videos som blev ännu sämre hahah. När jag kom hem åt jag och mamma hemmagjord pizza, myy god det är typ såå gott! Gjorde inget mer, satt och kollade på Gladiatorerna och bara hade fredagsmys. Δ Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska plugga i allfall - men ska nog ta och ringa någon. Puss Sofia. ♥

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback