Svar ang Ben and Jerry

Vi fick en fråga från någon som kallade sig Ninni och hon skrev:
Jag har aldrig smakat Ben & Jerrys! Vart kan man köpa det och hur mycket kostar det? Är det goda smaker?
Ja du, jag kan bara säga till dig att det är fruktansvärt gott, iallafall vissa av dem! Jag tror man kan köpa det på Ica eller Coop, alltså vanliga mataffärer antar jag. De brukar vara rätt dyra har jag för mig, men runt 50-60 kronor men det går lätt att googla upp annars. Brukar ibland variera vart man köper och i vilken storlek. I vissa affärer finns mindre små, och de kostar runt 25 kronor. 
Eftersom alla föredrar olika smaker kan jag inte svara om dem är goda eller inte, men enligt mig är vissa väldigt goda! Mina favoriter är Alaska Baked (tror jag det stavas?) och Cookie Dough - alltså ge mig! Men som sagt finns det fler smaker på bilden, eftersom Alaska Baked inte är med såå japp...
Hoppas du blev nöjd med svaret.♥ Kramar från oss.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Ninni

Tack för svaret!

2013-01-13 @ 15:48:59
Postat av: Ninni

Tack för svaret!

2013-01-13 @ 15:49:07
Postat av: Ninni

Tack för svaret!

2013-01-13 @ 15:49:07

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback