T.G.I.F

Yes guys! Det är fredag! Konstigt nog vill jag att det ska vara måndag, mest för att klara av alla läxor och viktiga saker jag har i veckan. Men jag svär, den känslan kommer nog försvinna under dan hoppas jag...
Idag har jag ingenting planerat, ska nog ner en snabbis på stan för att lämna tillbaka en plagg från Hollister, tänkte spara pengara till en bikini eller något till sommaren. Vill ha sommar nu, alla möjligheter som finns då och som man inte hinner med nu tyvärr. Men ska stå ut med skolan och bara kämpa, har som tur verkligen massa underbara vänner som förhoppningsvist kommer vara där och vara med haha. Önskar er en jätte mysig fredag, och ett väldigt stort lycka till, till Julia som är en av mina kompisar. Haha, lycka till ikväll gumman, han kommer vara perfekt.  ♥ Stora pussaaaarh Sofia. 

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback