Thomas Sabo †

HAHAHA yeees, kom på vad som var felet hehe...♥ Vet att det var vart jul och julafton precis och att det är nästan exakt tolv månader tills jag fyller år, men jag har redan bestämt vad jag ska önska mig - ett Thomas Sabo armband. Har tänk på att skaffa det förut därifrån men det har inte blivit av, men nu det typ så sjuukt inne så man blir ju lite sugen på det? Det bästa med märket är nog att det har miljooooner berlocker och tillbehör, det är bara så otroligt fina! Om jag fick välja skulle mina första val vara ett S, en pistol, en snöflinga och en nyckel, något personligt som beskriver mig. Vad skulle ni välja?Puss Sofia.♥
Kommentera inte om att bilden är gul, för det vet jag redan och jag orkar inte redigera om det.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Livia

Vart tog sminkvideon vägen? ❤😳

2013-01-24 @ 07:30:18

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback