thursday

Hooola! Kom nästan precis hem från skolan och ska sätta mig och plugga en liten stund med något slags gott melliiisss. Min dag har varit jättebra, jag älskar torsdagar för vi har en såå himlans skön dag - hemkunskap, EA, SO & idrott, sen slutar vi, soft eller vad? Hahahh. Men ikväll klockan fem har jag träning, men jag får bara köra styrka + att jag måste pluggaa och Tilde ska inte heller träna idag så då får vi styrketräna och plugga tillsammans i hallen, coozyy. Men nu måste jag springa iväg och börja med pluggandet så jag kommer någon vart. Puss.♥

Av någon konstig anledning blev det skit dålig kvalité på bilderna, men aja.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Mathilde

Du får skicka alla bilderna!❤

2013-01-24 @ 22:39:42

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback