Tilde & jag

Heeej ♥
Vid två idag, efter jag hade ätit lunch o så, så träffade jag Tilde. Vi bestämde oss för att gå ut med kameran och fota lite porträtt i en skog jättenära mig, och det blev faktiskt fina bilder även fast det började bli mörkt och vi inte körde med blixt. Men med lite redigering och sådär, så blir det oftast jäätteebra, hahh. Sen drog Tilde hem till sig och jag typ slaggade i soffan på en gång, såå härligt efter att jag bara sovit sex timmar inatt vilket är väldigt lite för mig. Men nu är jag vaken, har ätit middag och sitter just nu med datorn i sängen och bloggar. Imorgon tror jag att jag ska in till stan med Tilde och en annan kompis Moa, sen kanske vi skulle träffa Sofia och Livia där och lite annat folks, måste ju passa på innan rean är slut. Men mer om det imorgon, nu tänkte jag visa några bilder från idag och sen får vi se om jag bloggar mer ikväll, tror att Sofia skulle göra något inlägg och sådär. Puss. ♥
 
♦ Canon EOS 550D + Canon EF 75-300/4,0-5,6 ♦

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback