it's friday wehå

ÄNTLIGEN FREDAG, hur underbart liksom?! Jag har haft en sjuukt bra dag faktiskt, och ikväll hoppas jag att den fortsätter så för det blir myskväll med pappsen och Doggebroderr - god mat och film ni vet. Aja, idag började jag med sovmorgon för min träslöjdslärare sa att vi skulle skippa den här lektionen och sen rullade den väl på med pannkakor till lunch och lite sådär. Efter skolan tog jag en sväng i centrum med Tilde, Elli och Moa och tittade runt liite, sen drog jag och Tilde hem till mig och chillaa, prata, drack obooyy o sådär. Nu kommer pappa hem med mat, det blir oxfilé pizza med bea sås för mig - muummss! Puuss Filippa och ha en fortsatt bra fredaagg kväll ♥
 
Den här riktigt snygga tjejen är min homiee Tildsoonn

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback