tisdag

Tisdag är det idag, och jag tycker faktiskt om den här dagen för vi slutar redan vid klockan ett, så himla soft! När jag kom hem så pluggade jag SO, såg lite på tv och ätit världens godaste macka - rostbröd med mozarella, avokado och minitomater. Skulle seriöst kunna leva på det, så sjuuuukt gott, ni fattar inte. ♥
Just nu sitter jag i min säng och ska skriva lite på ett teknik-arbete som typ ska lämnas in om en vecka men jag gör det nu så är det klart.. Ikväll ska jag på fristående träning som är det enda jag får träna just nu, men idag, klantig som man är så halkade jag på isen och slog i mitt knä fett hårt så jag kan inte träna heheh. Men jag lägger upp dagens outfit o sådär lite senare. Puusss. 
Canon EOS 550D + EF 75-300mm f/4-5.6

Kommentarer till inlägget ♥

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback