Trött, fräsch & rätt så happy

Hej allihoppa.♥ 

Jag och Filippa kom hem från lägret för ungefär en och  ½ timme sen och jag tror vi båda tyckte det var rätt så kul, men framförallt mysigt. Vi var i våran hall där vi tränade och övernattade tillsammans med gruppen. Vi kollade på film, åt överdrivet mycket chips och skrattade tillsammans. Vi bestämde att vi skulle sova ungefär runt tolv, liksom visst  - vi somnade runt typ två, halv tre hahah. Dagen efter, alltså idag, väckte tränarna oss ungefär vid halv nio någonting till massa mysig musik. Vi gick upp och käkade frukost, bytte om och började träna och sen vid tolv ungefär packade alla ihop sina grejer och åkte hem. 
Nu när jag kom hem satte jag mig direkt i ett bad, skrubbade rent hela mig och fixade lite med bloggen och sådär, ska nog lägga mig i sängen och kolla på Gossip Girl sen. Fast jag vet redan vem som är gossip girl, så inte lika kul, men aja. ♥
 
♦ Vi fick en fråga av någon som hette Sofie och hon undrade hur många läsare vi har per dag. Med tanke på att vi startade bloggen för två dagar sen så kan vi egentligen inte svara på den här frågan, men igår hade vi 136 unika läsare och 323 sidvisningar, såå vi får se hur det går helt enkelt... ♦

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Moa

MÄÄ TJEENA.

Bara undrade vad ni har för typsnitt i rubrikerna, supeerfiiint ♥

Älsk eeeran blogg. ÄNTLIGEN SOFIA.

2013-01-06 @ 18:46:07
URL: http://mojja.blogg.se
Postat av: Moa

SVAR*
Tack fina. ♥

2013-01-06 @ 19:24:02
URL: http://mojja.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback