Två frågor

Nu är jag hemma från det lilla lägret. Det var jättekul, men mer ska jag inte säga för Sofia ville göra ett inlägg om vad vi gjort o så hehehh. Men nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen och sätta på någon tv serie eller något, kanske Pretty little liars? Aja, jag får se. Sen ska jag duscha, fixa lite, packa ihop lite stuffs för att flytta till pappa imorgon och sådär innan jag förhoppningsvis träffar Tilde. Eller vi får se om vi orkar för vi låg typ uppe halva natten och pratade med massor av kompisar i gruppen. Det var verkligen så mysigt. 
 
Men dit jag ville komma med det här inlägget är att vi har fått två frågor som jag tänkte svara på, för en av frågorna var specifikt till mig så då kan jag lika gärna svara på den andra också. Puss Filippa ♥
 
SVAR: Ja, eller nej... Liksom jag hade vunnit en design hos Celine (alltså hon som har gjort den) eller hur det nu var, hon var iallafall skyldig mig en design, och då passade jag på att fråga henne nu när vi verkligen behövde en design för att ingen av oss är så bra på det och då så fixade hon en. Egentligen så kostar dom typ 70kr, men jag skulle verkligen kunna betala henne för en design om jag var ni för det blir så himla bra. Taaack till dig Celine, jag och Sofia är så himla nöjda!!! ♥
 
SVAR: Den här kommentaren skickades från en anonym, och först vill jag bara säga en grej innan jag svarar.. Både jag och Sofia tycker det är så mycket roligare att svara på frågor som är från någon som skriver sitt namn, alltså att man inte är anonym. Självklart får du skriva att du är det, men det är bättre att stå för vem man är och bara så ni vet, man är ALDRIG anonym på internet. Aja, men över till frågan nudå - jag får förhoppningsvis ta av den om en månad, prick en månad idag faktiskt, and i'm soooo happyyy. Men jag ska dit om typ tre veckor och bestämma tillsammans med min tandläkare om vi verkligen är nöjda och om det känns bra för mig. Jag vill liksom hellre ha kvar den längre och bli supernöjd med resultatet, än att ta av den snabbt och ångra mig senare. Men vi får se, självklart skriver jag här i bloggen hur det blir. 
 
Ni ska veta att det bara är att fråga hur mycket som helst, det är bara hur kul som helst och det finns nästan inga dumma frågor! Såsmåningom kanske det kommer upp en frågestund, vill ni det? 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sofie

Hur många läsare här ni ungefär per dag? <3

2013-01-06 @ 14:07:22
Postat av: Celine Lindkvist

Vaaarsåågodaa! Vad kul att ni blev nöjdaaa! <3

2013-01-06 @ 15:22:35
URL: http://celinel.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback