Vicotria's hemlighet

Min, alltså Sofia, kompis Astrid hade varit i Dubai och då bad jag henne köpa en Victoria's Secret bodysplash till mig. Jag bad henne att köpa Strawberry och Champange och att jag skulle betala henne sen såklart. Och igår så fick jag den, wihooooo! Värsta happy tjejen här!! Den luktar alltså, myy gooood. Kan nog inte beskriva hur den luktar, men en grej bara - den luktar typ lite alkohol hehe. Det luktar inte mycket alkohol, men den är verkligen så bra! Fräsh men söt på samma gång liksom. Vilka lukter tycker ni luktar godast från VS? Puss Sofia.♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Ella

Jag kan beskriva hur den luktar. Alkohooool.

2013-01-12 @ 14:58:03
Postat av: Emelie

Typ sutch a fliirt!!😍

2013-01-12 @ 18:49:20

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback