Barnvaktsjobb, de e grejer de

Idag har jag varit barnvakt åt världens gulligaste 5 åring, Elsssaa i 4 timmar nästan.. Jag var det igår också och det fett mysigt bara att man aldrig kan ha en lugn stund och kolla instagram typ hahah! Innan jag började passa henne idag var jag på stranden med Alva och våra broshoorr och mammmz, det var också väldigt mysigt. Nu har vi ätit middag och ska kanske se på film, jag är sugen på chailatte men pallaarr inte fixa ihop det hehe #vadålat. Här nedanför är iallafall lite bilder på mig och Elsa tillsammans från idag, smått härliga sådäär med en ny redigerinngg. ♥ Vad tycker ni om bilderna och redigeringen? KOMMENTERA TACK!!
- F i l i p p a 
 
Canon EOS 550D ♡

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Hannah

Skiithärliga bilder, finaste redigeringen osv ❤

2013-07-09 @ 23:38:14
URL: http://lindosven.blogg.se
Postat av: Celin

Vad är det för redigering? Kan du visa? :D
Bilderna var superfina!

2013-07-10 @ 11:15:41
Postat av: Tora

Jätte fina bilder + redigering <3

2013-07-10 @ 12:29:08
Postat av: Lina

Så härligt fina bilder! :-)

2013-07-10 @ 20:34:26
URL: http://linaspyssel.blogg.se
Postat av: anonym

FILIPPA: Kan du visa hur du redigerade bilderna på dig och Elsa som du var barnvakt åt?

Svar: Yes jag kan försöka komma ihåg hur jag redigerade dom! Men bilder ligger hos mamma och jae hos paps nu:)
filippaochsofia.blogg.se

2013-08-26 @ 21:02:50

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback