Fem saker om mig #somnikanskeintevisste - Filippa

♡ Jag är så sinnesjukt allergisk mot otacksamma och oförskämda människor! Seriöst, det är värre än spindlar och andra äckliga kryp.. klarar inte att vara i deras närhet typ haha
 
♡ Mina bästa vänner säger att jag aldrig vågar se något dåligt i folk som egentligen är idiotoska, vilket är en väldigt dålig egenskap då det är viktigt att kunna se hur folk egentligen är
 
♡ Jag är typ helgöteborsk, tror jag. Eller båda mina föräldrar är där ifrån men jag är inte född där så de blir lite krångligt men jag vill vara det för de är verkligen jättteeetrevliga där
 
♡ På fredagskvällar orkar jag nästan aldrig göra något annat än att antingen vara hemma med familjen och dega i soffan med en jäkla massa tjockis mat eller ha myskväll med kompisar. Jag önskar att jag skulle orka gå ut och träffa kompisar och så, haha! Får bättra mig på det till höst terminen nurrrååå
 
♡ Jag kan verkligen inte dricka vatten till frukost, seriöst jag blir så sjuuukt illamående. Usch, det är hemskt. Antingen juice, smoothie eller oboy. INGET ANNAT.
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Kan inte ni göra sån insta week och visa bilder från eran instagram från veckan? Det skulle vara jättekul om ni kan försöka göra det typ varje vecka eller varannan puss älskar eran blogg

2013-07-12 @ 17:08:56
Postat av: Livia<33

Sjuukt fin Bild på dig Filippa!

2013-07-13 @ 10:31:24
Postat av: Amanda

Visa bild tips

2013-07-13 @ 11:54:47
Postat av: Sofia ♥

Hehe, srry ifall det låter jätte tjatig å så men jag frågade ifall ni kunde börja med Veckans blogg typ och ni svarade att ni typ skulle fundera på det, men det skulle verkligen vara jätte roligt & tror att ni skulle få många som vill vara med! <3 Ville bara säga det, pussss

2013-07-27 @ 13:09:17
URL: http://iamsofia.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback