glömde min bebis

Alllttssååå gaahhh, jag glömde kamerajäveln nu när jag ska till Gotland! Sjuuukt segt då jag hade tänkt att ta en massa bilder som skulle komma upp under tiden jag var där! Men jaja, jag har ju en iPhone 5 och den har liksom hyfsat bra kamera tycker jag, så det får funka under dessa dagar! Bara jag kommer ihåg den på måndag när jag ska till västkusten i flera veckor, då kan jag aldrig klara mig utan min kamera, så jag har satt alarm. Aja, puss på er!♥


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Stina

Hej! jag har precis fåt en macbok pro och jag vet inte hur man föröver bilder från macen till en hårsdisk. Skulle ni snälla kunna visa hur man gör? Skulle vara jätte snällt! kram

Svar: vi har ingen aning hahah! Använder oss inte av sånt <3
filippaochsofia.blogg.se

2013-07-17 @ 13:06:46
Postat av: Anonym

Kan inte du ge lite blogg-tips? På bra fotobloggar! Vill läsa mer men hittar inga bra..

2013-07-18 @ 05:06:29

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback