gotland.

Igårkväll kom vi fram till Gotland och vi bor i värsta huset med den största trädgården jag någonsin varit med om. Seriöst, den är helt saajjjkk stor.. Iallafall, när vi kom fram igår käkade vi på ett crêperi med lite familjkompisar, det var jättegott!
Nu är vi påväg till ett vattenland här på Gotland och där ska vi möta upp lite familjekompisar, det ska bli skitkul jag älskar vattenland typ haha! Men ja, vi hörs senare tror jag, puss.♥

En bild från när vi var i Sandhamn och jag duschade på båten hehe.


Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Sofiaa <3

när avslutas eran headertävling? <3

2013-07-18 @ 13:04:59
URL: http://iamsofia.blogg.se
Postat av: Alice

Filippa är du modell för något företag/märke eller nåt? :D

Svar: Ja det är jag haha! <3
filippaochsofia.blogg.se

2013-07-19 @ 14:43:15

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback