Nya saker från New York - Filippa ♡

Ledsen för kvalitén men jag förklarar varför i videon! Hahhaha jag sa att den inte skulle bli lång i början av videon men så blev den 7:50 minuter man bah sha man. Ajjjajaa hoppas ni gillar den ändå! ♥
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Mikaela Bush

sv; det är olika på olika kameror har jag för mig, men det finns nånstans på inställningar! (förlåt men jag är så hemskt dålig på att förklara saker, leta runt lite på kameran så hittar du nog!:D)

2013-07-16 @ 16:02:09
URL: http://mikaelabush.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du Filippa visa bilderna från Mallorca?

2013-07-16 @ 16:34:37

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback