Work harder than hardest

Modell: Jag, Sofia ◊ Canon + EF-S 55-250mm f/4-5.6 
Eftersom jag har en skada i ryggen har inte jag fått träna gymnastik på kanske fem månader, vilket är helt sajjkk med tanke på att det var mitt liv förut. Men min sjukgymnast har sagt att jag får börja köra igång lite och sådär, väldigt lite men det är i allfall något och för det är jag super happpyy! Tror dock att jag tappat allt och är därför inte så jätte taggad för t.ex lägret men jag har min besstiie Ella där och massa andra underbara så förhoppningsvist kommer det blir greaat ändå. ♥ - Sofia.
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Vart har du köpt shortsen/hotpantsen? Tacksam för snabbt svar❤

Svar: kommer inte ihåg <3
filippaochsofia.blogg.se

2013-07-10 @ 23:40:32
Postat av: anonym

vart har köpt de där typ shortsen på bilden??
Jag tycker ni borde svara lite oftare på frågorna så att man får svar för att då blir det lite roligare att ställa frågor och så tror jag att många skulle uppskatta det. Kram<3

Svar: don'tt remember
filippaochsofia.blogg.se

2013-07-20 @ 18:47:58

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback