Att avsluta något och påbörja något nytt

två sista bilderna har toppkvalitè verkligen ♠
S U M M E R, helt klart värt all väntan! Känns helt sjukt bra med sommarlov, vill bara ha mina underbara superbästa kompisar vid min sida varje dag som jag haft underhela sjuan -
och det är jag otroligt tacksam för! Avslutningen var bra, ville helst av allt bara ha mina betyg
och få sommarlov direkt, men kyrkjäveln måste alltid vara med... ♥ 
Inatt sov jag hos Alice med Moa så vi kunde fixa oss i lugn och ro tillsammans inför skolavslutingen men det sket sig hahah - vi hann inte fixa oss alls typ!  Jag skulle egentligen ha lockigt hår och sett helt annorlunda men jag hann inte göra någonting typ omg orkar inte #sega. Men allt gick ju bra ändå så whatever?
ALL KÄRLEK TILL ER JORDENS BÄSTA LÄSARE, och ha ett super bra sommarlov!
- Sofia. 
 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: snälla sofia!!

TA BORT!!!!!!!!!!!!!!
de är inte kul snälla ta bort den...

2013-06-16 @ 20:39:15

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback