Babbel video - Filippa

 Jag kände också för att göra en video där jag bara pratar en jäkla massa, påminner er om lite stuffz, infomerar er om grejer och svarar på några frågoor! Så ungefär som Sofia gjorde häromdagen.. Speciellt ni som har ställt frågor till mig borde kolla på denna video för då får ni svaaar. Puuussss. ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Ja! snälla visa biderna du tog!

2013-06-26 @ 15:31:19
Postat av: Stella

Vissa bilderna från mallis:)) skulle vara såå kul

2013-06-26 @ 20:43:04
Postat av: Alexandra

Vissa bilderna från mallis:)) ällsssskkarr eran blogg!!

2013-06-26 @ 20:43:44
Postat av: Anonym

Åhh, ÄLSKAR DIN RÖST! Den är liksom lite hes och rätt ljus eller vad man ska säga. Önska jag hade likadaan <3

2013-06-26 @ 20:59:19
Postat av: Hannah

Jaa, visa dom ❤ Du är så sjukt jävla cepee duktigt på att fota så ❤ Älskar eran blogg, den är seriöst sjukt grym.

2013-06-27 @ 18:39:22
URL: http://lindosven.blogg.se
Postat av: Anonyymt

Visa bildernaaa!
Ville bara säga lite grejjeeeer:
1. Du & Sofia e cepe duktiga på att fota.
2. Ni behärskar Gimp förjävligt bra
3. Ni e otroligt snygga (ta det inte på fel sätt)
4. Nii är grymma förebilder för bloggen, ni är underbara men inte "perfekta" på något sätt, älskar deeet❤ (ni är
Underbara but nobody's perfect asså ni e inte liksom tillgjort snyggaa, ni bara ÄR.)
5. Ni är äkta.
6. Älskar dina fräknar Filippa, otroligt finaaa❤
7. Älskar era "babbel-videor" helt sick underbaraaaa
8. Älskar när ni visar nya stuffs, inget framgår som
Skryt enligt mig och det är grymt.
9. Ni har världens bästa blogg, läser den 3 ggr dagligen.
10. Sofia, ditt hår är helt underbart <3
11. Det var vad jag tycker om bloggen och er ;)

2013-06-27 @ 22:34:25
Postat av: Anonyymt

Hej, samma person som den med de 11 punkterna;
Jag skrev inte perfekta på nåt sätt, men menade liksom av nån konstig känsla, inte att ni inte är perfekta på nåt sätt liksom om ni fattar, upptäckte att det kan missuppfattas :-)

2013-06-27 @ 22:36:26

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback