hon är min ängel

 
Jag skulle ärligt talat kunna ta mitt liv för dig min älskling, du är guldvärd även fast du kan vara den bitchigaste bitchen som någonsin uppståtts genom denna planets historia ibland. ♥ 

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Hon som älskar eran blogg-erika

Hej homieess:) snälla snälla kan ni visa massa redigerings tips i gimp? Tex hur ni brukar göra era header hur sofia gjorde så att bilder rörde sig hela tiden!! Älskar när ni visar redigerings tips
Använder nämligen gimp ofta och gör bara basic foton? Har sökt på youtube och sett redigerings tips men inget är bra:(
Eran blogg är bäst!

2013-06-16 @ 21:41:55
Postat av: Anonym

Vad är det som Lova har i handen??

2013-06-17 @ 13:33:11

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback