fashion is passion #1

Tröja - Bik Bok /Skor - scorett / Shorts- Hollister / Solglasögon - Rayban / Väska - Monroe
/ Armband - H&M / Örhängen - H&M
Hahah, ja nu till sommarlovet och sådär när man har mycket tid har jag tänkt att jag lite då och då kan sätta ihop lite kläder i ett sånt här collage där jag kan tipsa och säga om kläderna osv eftersom vi nästan bara skriver om våra dagar. Vad sägs om det? ♥ Dem här kläderna tänkte jag i allfall till någon slapp dag, t.ex om du bara ska ner på stan och möta en kompis, gå och grilla vid någon kanal en sommarkväll med massor av kompisar osv. - Sofia.

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

App?

2013-06-14 @ 19:55:11

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback