godmorgon

 
Goodmorning sunshines.♥ Jag vaknade vid halv tio, och då tog jag en låång dusch. Sen åt jag lite frukost här framför datorn och kollade på massa youtubes videooss vilket var mysiiigtt. Lite senare idag, typ på eftermiddagen så ska jag till sjukhuset och prata med en speciell doktor om mitt ben som vi gjorde en speciell röntgen på för några veckor sen. Det ska bli skönt med ett riktigt svar (som jag tror vi kommer få idag), och så får vi se vad som händer.. Jag vill inte oroa er förrän jag själv vet.
 
När jag och pappa är klara där ska vi åka in till stan och sedan sätta mig på en buss som går mot Norrtälje. För gissa vart jag ska? TILL SOFIAS LANDSTÄLLE, FATTA COOZZYYYY.♥ Nu ska jag typ packa det sista och sen göra mig iordning och kanske se på ett avsnitt av PLL. Jag kanske hinner uppdatera med min outfit innaan jag åker, we´ll see ♥

Kommentarer till inlägget ♥
Postat av: Anonym

Var ligger Sofias landställe? Vad heter området Asså :)

2013-06-26 @ 15:50:04
Postat av: Anonym

Du är så sjuktttt fin Filippa helt stört du verkar sååå gullig och snäll❤❤❤❤❤❤

2013-06-27 @ 11:40:27
Postat av: Anonym

du har en jättefin kropp filippa! hur tränar du den? kan du visa i en video? btw älskar eran blogg <3

2013-06-27 @ 19:56:06
Postat av: Hannah

Assåååå åååååhhh Filippa va stööööört cepe fiiin ❤ Och superfint redigerat, älskar hur ni två redigerar bilder, sjukt fiint ju❤

2013-06-28 @ 08:44:23
URL: http://lindosven.blogg.se

Här kan du lämna din kommentar darling ♡

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, helt frivilligt + bara vi som ser den

Din bloggadress / annan website:

Din kommentar bror

Trackback